zondag 6 juni 2010

FESTIVAL

Het gras was groen, het weer prachtig, het podium en geluid goed en de bands/ acts gaven allen een goede show weg op het buitenpodium van het Working Class Hero Festival in Drammen. Ondanks dat het publiek het een beetje liet afweten, gaven Kapthijn, Mitss en Stefanovici een goede show weg....en het nummer Bunad heeft zich inmiddels definitief in mijn brein gevestigd. (en niet alleen bij mij denk ik) Het was de afsluiting van een week met muzikanten uit IJsland, Frankrijk, Duitsland, Noorwegen, Nederland en Polen.
In de avond werd er weer volop gerockt op de binnenpodia van het festival. Na twee dagen oude rockers aanschouwen, weet ik het zeker ik heb het helemaal gehad met de Noorse rock. Gelukkig waren daar The Death Letters die met hun goede en energieke show, de Noorse rockers allen ver achter zich lieten. Na het winnen van de High School Music Competition in 2008 is deze band alleen maar verder gegroeid. Terwijl ik aan het eind van het festival nog stond te genieten van Proviant Audio met een combinatie van elektronica en live muzikanten, ging in het hotel het brandalarm af en stond iedereen in zijn pyama buiten op de straat. Dat heb ik dan helaas gemist..... Natuurlijk was er geen brand, maar had weer zo´n dronken rocker het brandalarm geactiveerd. Ik vrees dat dit soort heren alleen op deze manier nog wat vuurwerk kunnen veroorzaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten