vrijdag 8 juli 2011

DIS

Het Duitse The Daswoods sloten gisteren af op het Stage Europe Network podium bij de Breminale. Persoonlijk vind ik hun muziek niet onaardig, inmiddels kan ik dit niet meer van de band zelf zeggen. In Frankrijk presenteerde de band zich al als zeurend en twijfelend over hun acte de préséance in Nederland en dit was ook weer de houding in Bremen. Mijn houding is er vooral een van ‘graag of niet’ dus voor de band zijn uiteindelijke beslissing nam, was ik er al helemaal klaar mee. Ik denk dat er voor deze band geen lang leven is weggelegd, dus vooruitlopend daarop: The Dashwoods zijn uit elkaar en worden tijdens Westerpop vervangen door….. Ik heb nog een cd van de band meegenomen voor die speciale momenten dat ik zin heb om me te ergeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten