donderdag 7 juli 2011

WAKKER

Fexet ontwaakt op het eerste gezicht fris en monter…. tenslotte moet er vandaag worden gespeeld. Het grootste deel van de dag bestaat dan ook uit wachten, soundcheck en over het festival terrein slenteren. Tegen de tijd dat de eerste band het podium betreed zijn we zo gaar van het niets doen, dat we ieder moment in slaap kunnen vallen. Ook het Franse Hangover Dose weet ons niet geheel uit deze slaapmodes te wekken. Gelukkig is daar Fexet; die koffie, cola en redbull geheel overbodig maken….we zijn weer helemaal wakker! Het optreden slaat aan bij het publiek en ze zetten een goed opgebouwde show neer….ik zou me zo een trotse ouder kunnen voelen.

Na de show biedt een kroegeigenaar ze een kart bier aan, te nuttigen in zijn kroeg . Als ik de jonge garde van Fexet in amicaal gesprek zie met een aangeschoten dame, vraag ik me af hoe het eigenlijk zit met seks onder de 16? Maar dat zoek ik nog wel een keer uit…voor een volgende trip.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten