woensdag 24 augustus 2011

EXIT TO HELL

Na een ochtend in het teken van de onderlinge kennismaking, stond in de middag de kennismaking met de stad Rotterdam centraal en vormde de avond het sluitstuk met de muzikale presentatie van de bands. Als kantoororganisatie maken we voor de uitvoering van projecten altijd gebruik van de gastvrijheid en kennis van podia, oefenruimtes en bijvoorbeeld festivals. Zoals nu bij de Exit, een prima locatie voor een groep van zo’n veertig mensen en in het bezit van een eigen backline, wat ook niet onbelangrijk is bij een muzikale presentatie. Ook met de gastvrijheid zit het wel goed, alleen de kennis van de beide geluidsmannen neig ik toch wat in twijfel te trekken. Nu wil ik bij de een nog niet direct zijn technische vaardigheden betwijfelen, maar er zou op sociaal vlak toch zeker nog het een en ander te winnen zijn. De (hulp) geluidsman ontbeerde het echter aan beide en ik waan me plotseling in de horror film ‘exit to hell’. Het is vast en zeker allemaal goed bedoeld, met hart voor de zaak….en zo. Als ex-geluidsman ben ik net zo’n typ dat maar tot twee kan tellen (one-two-check) en denkt dat de tent van hem is. Maar ik ben dan ook ex-geluidsman. Maar….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten