donderdag 23 augustus 2012

RELAXTE METAL


Voordat ik ook maar iets kon uitleggen over het waar en hoe in Delft, had de Franse metal band  Skhizein zichzelf al voorzien van de nodige rokerij. Als ze dit zelf binnen afzienbare tijd kunnen vinden, lijkt me uitleg over meer gangbare locaties volstrekt overbodig. De heren en dame van Skhizein passen niet helemaal in mijn vooringenomen beeld van een metal band. De met dreads getogen en joints rokende bandleden roepen bij mij eerder de associatie op met een wat relaxte muziekgenre. Net alsof ze in een verkeerd jasje zitten…..mijn vraag of bij een teveel gebruik dit niet tot een tempo daling dan wel wisseling zou kunnen leiden, werd eenstemmig ontkend. Het duur nog twee dagen voor ze op Westerpop staan en met de verleidingen van het coffeeshop paradijs, ben ik toch benieuwd hoe snel en ruw hun set zal klinken…. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten