zondag 30 september 2012

VLIEGEN

Toen de Fast Flyers veranderde van bandsamenstelling en een nieuw bandlid niet zo van vliegen bleek te houden, werd het Close Up. Ook Démira houdt niet zo van vliegen, maar ja het alternatief naar Noorwegen is nou eenmaal te tijdrovend. Tijdens de vlucht zit ik dan ook tussen twee jonge muzikanten die vliegangst hebben. Sinds mijn trip met de Kreatones naar Frankrijk, weet ik dat het zeker iets is om erg serieus te nemen.  Ik informeer dus even de stewardessen. Beide worden vervolgens uitgenodigd om even in de cockpit te komen kijken en blijkbaar werkt dit geruststellend, want de vlucht gaat ze goed af. Ik denk dat mij het tegenovergestelde zou overkomen als ik een blik in de cockpit zou mogen werpen…. We zijn in Noorwegen in navolging van HSMC finalisten Death Letters, Kapthijn en Fexet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten