donderdag 4 november 2010

FACTORY

Gisterenavond was het dan eindelijk zo ver en konden de bands elkaar en het publiek in de Factory laten zien wat ze in huis hadden. Hunting the Robot trapte af……..en ik vond ze echt geweldig, waarbij ik zeker niet de enige was. Ook een label baas(je) bleek geïnteresseerd en morgen hebben ze een afspraak met hem. Van de andere bands, die nog niet eerder deel hebben genomen aan een project van het Stage Europe Network was ik meer dan aangenaam verast door de Poolse band California Stories Uncovered. Aangezien ik voor veel mensen waarschijnlijk geen graadmeter ben voor goede muziek, zou ik zeggen luister zelf even!

Hoewel ik over een aantal jaren natuurlijk graag zeg; ik heb ooit nog een slaapzaal gedeeld met de Hunting the Robot, heb ik er toch maar even voor gekozen om gedurende twee nachten wat slaap in te halen op een eigen kamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten