vrijdag 20 augustus 2010

DRUMMERS

De partnerorganisaties in het Stage Europe Network beginnen nu wakker te worden en te beseffen dat ze over zes dagen een week in Nederland verblijven. Het gevolg is een ware mailterreur met vragen, vragen……en problemen. Spoorloze drummers en drummers die inmiddels door een drumcomputer zijn vervangen. Alsof we het nog niet druk genoeg hebben met dit Europese project met jonge bands, weet de drummer van de PopKids band net voor de start van het nieuwe workshopseizoen op basisscholen, doodleuk te melden dat het hem toch niet gaat lukken dit seizoen. Wat is dat toch met drummers……? Als ex-drummer ben ik ook een vervelend mens en heb ik mijn drumstokken maar weer eens uit de kast gepakt en ga ik er de komende week maar eens flink op los meppen………tot ik vervangen word door een drumcomputer natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten