zondag 29 augustus 2010

REGEN

Ik kom nog uit de tijd van de hit ‘Zachtjes tikt de regen….’ van de ongeëvenaarde Rob de Nijs, maar ook vandaag kwam de regen weer met bakken uit de lucht. Het had geen wezenlijke invloed op de optredens van Of Monsters & Men, Shiny Beats en Mitss & Kapthijn, maar wel op het publiek dat vandaag massaal had besloten lekker thuis te blijven. De enkeling die de moeite nam om op het Grotekerkplein in de regen te luisteren naar de bands werd getrakteerd op drie mooie optredens.

Mijn auto is inmiddels volgepakt met gitaren, keyboards en duistere koffertjes van zo’n zes bands. Nog even en ik ben met mijn Opel Corsa een beduchte concurrent van Plugg Backliner & Stagecrew….. Zo heb ik meteen even sluipreclame gemaakt voor onze gewaardeerde Roman.

Vanavond gaan de bands jammen en worden er nieuwe bands samengesteld, ik ben benieuwd.

Ps. Als je dit leest moet je vooravond toch echt even naar hostel ROOM komen waar de Noorse en IJslandse band een un-plugged sessie doen van 20.00-22.00 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten