donderdag 4 oktober 2012

REGENACHTIGE DAG

Een regenachtige vrije ochtend voor de bands en ik verwacht dan ook alleen te verschijnen op het verlate ontbijt van 10.00 uur, maar niets is minder waar. Voor Close Up is het ontbijt de start voor overleg met Tom Atle Bordevik die een clip met ze gaat maken hier in Drammen, nog als onderdeel van het prijzenpakket van de High School Music Competition.  Ze regelen een suite in het hotel voor de eerste opnames. Tegen de lunch zie ik overal in het hotel veertjes liggen, die terug te leiden zijn naar die bewuste suite. De clipmaker schuift even later voorbij met een stofzuiger…..ik begin al een beetje een beeld te vormen van de clip en de staat waarin de hotelkamer zich bevindt. 


De middag wordt doorgebracht in de gemixte bands en afgesloten met een workshop facebook, die ik bij naderinzien ook had kunnen geven, wat zoveel betekend als dat er niets nieuws verteld werd. De ingeplande goeroe op dit gebied, was op het laatste moment toch niet beschikbaar en vervangen voor…tja. 

Ik ben inmiddels al met redelijk wat jonge muzikanten op pad geweest, maar dit is de eerste keer dat ik ze in de avonduren studerend aantref. Althans zo lijkt het….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten