zaterdag 2 juni 2012

BANDCOMPETITIE

Om 10.30 uur paraat bij de Noorse versie van de High School Music Competition finale. Zeven bands nemen het tegen elkaar op voor een plek bij Westerpop in Delft. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om een finale van een bandwedstrijd om 11.00 uur 's ochtends te laten starten en ik vermoed dat het massaal weggebleven publiek het grondig met mij eens is. Maar de bands zijn er en de jury, waar ik onderdeel van blijk uit te maken, is compleet. Ik heb nog niet eens koffie op en moet nu al een mening hebben over een trio dat er, op dit tijdstip, toch al flink op inhakt. Afijn nu we hier toch zijn….. er passeren zeven bands van deathmetal tot jazzy pop. Als jury zijn we het meteen eens over de band Casual Friday, maar een echte tweede is een soort greep uit de pot…..moeilijk te bepalen dus. Tijdens het juryberaad speelt Fexet en als ze Noors waren geweest, dan wist ik wel wie er had gewonnen…...maar misschien is dit iets te chauvinistisch toch? Oordeel zelf op Westerpop op zaterdagmiddag 25 augustus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten