vrijdag 22 juni 2012

VAKANTIEDAG

Het hoogtepunt van onze reis naar Frankrijk ligt al weer achter ons, wat volgt is een dagje rondhangen. De Kreatones gaan het nabijgelegen zwembad uitproberen en ik verplaats mij met mijn laptop van schaduwplekje naar schaduwplekje. Het is inmiddels weer 10 uur geweest, waarmee de eigen kamer door de uitbater tot verboden terrein is uitgeroepen. De zwemervaring bleek een beetje teleurstellend; een binnenbad waar je alleen met strakke zwembroek wordt toegelaten.... Tijd voor een lunch uit de nabij gelegen Aldi….. en na goed zoeken kwam ik ook nog tot iets gezonds. De dag werd vervolgd met tafeltennis en tafelvoetbal. Met dat laatste bleek ik onverwacht redelijk uit de voeten te kunnen, wat me de twijfelachtige slogan opleverde met paul in de spits, gaat het nooit mis. Ik denk overigens dat ik mijn portie voetbalactiviteiten wel weer heb gehad deze maand. We gaan dineren in de stad en nemen ijs toe….tja eigenlijk een gewone vakantiedag.

Ps. naar aanleiding van de vraag wie er een stuk tand is kwijtgeraakt, de volgende prijsvraag: is dit a. Kasper, b. Roos, c. Felix of d. Dignee. Het juiste antwoord wordt beloond met de op 4 juli te releasen EP van de Kreatones.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten