zaterdag 23 juni 2012

RETOUR

De rigide regels van de Fransen staan me toch wel een beetje tegen; eerst in het hostel en toen in het zwembad, maar de overtreffende trap vormt toch wel het vliegveld. Terwijl ik rustig sta te urineren schalt er uit de speakers “not attended luggage will be destroyed immediately”. Aangezien de Fransen hun regels nogal serieus nemen spoed ik mij terug naar mijn bagage. Gelukkig verstaan ze zelf nauwelijks Engels…… De Kreatones proberen intussen hun 3voor12 reisverslag op papier te krijgen, maar ik vrees dat dit iets meer tijd zal gaan vergen voordat we daar van kunnen genieten. Er komen weer pillen te voorschijn en de jachtige wereld met grote boze vliegtuigen lijkt zienderwijs te veranderen in een dromerige en vooral langzame variant daarvan. Het bandlid dat een Doors t-shirt draagt vraagt zich af welke invloed het zou hebben op hun muziek als ze allemaal zo’n pilletje zouden slikken en een instrument ter hand nemen…....nou ik weet het wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten