zaterdag 30 juni 2012

HET FESTIVAL

Wauw, wat een prachtige setting van een festival! Spelen op het strand met de zee op de achtergrond en een stralend blauwe hemel erboven….en heel veel geluk dat het een warme zonnige dag is, want wat als het hier regent? De organisatie heeft een stuk strand afgehekt voor het podium als festivalterrein… waar dus bijna niemand in gaat staan. Ik vroeg me af of dit een vergunning technische kwestie was en dan vooral om deze eigenlijk te omzeilen.
Twice the Same speelt als tweede band voor een strand vol relaxte badgasten en festivalgangers. Ze weten een goede en energieke show neer te zetten. De bewegelijkheid van de band op het podium en de interactie van de zanger met het publiek is een waardevolle aanvulling op hun muzikale prestatie en maakt ze tot een goede live act. De spoedcursus Pools voor buitenlandse bands hielp uitstekend, al moet de zanger misschien zijn woordenschat nog wat uitbreiden….
De band kon na het optreden rekenen op nogal wat vrouwelijke aandacht. Ik hiel me hierbij wijselijk afwezig, want ik zou zomaar voor de vader van een bandlid aangezien kunnen worden…… We blijven tot middernacht rondhangen op het festivalterrein en zien een keur aan Poolse bands voorbijkomen. Een leuk festival dat Flader Festiwal en een geweldige setting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten