donderdag 21 juni 2012

WACHTEN

Ik zou me in deze blog ook kunnen beperken tot reviews over hostel en hotels, want ze zorgen helaas altijd voor voldoende stof om over te schrijven. Om negen uur weet ik net niet mijn tweede kop koffie te veroveren, aangezien de koffieautomaat net daarvoor vergrendeld is. De dame die het regime over het ontbijt heeft, had net nog een luidruchtige woordenwisseling met een klant, dus ik laat het er maar bij. Vol zelfgenoegen wordt er een uur later via de intercom opgeroepen je kamer te verlaten….dit is toch niet meer van deze tijd? Wij wachten buiten onze kamer op het vervoer voor de instrumenten richting het festival. Zelf nemen we de bus….. De stad wordt uitvoerig verkend, maar eigenlijk is het hier veel te warm voor. Ik schaf me ook wat pillen aan, want ik word plotseling overvallen door extreme hooikoorts uitingen. Om halfvier wordt er een line-check gedaan maar pas om halfnegen wordt er door de Kreatones gespeeld. De tijd wordt momenteel gedood met kaarten….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten