zondag 3 juni 2012

LAATSTE AVOND

De heren van Fexet besluiten opnieuw naar Mono af te reizen om hun vrienden van de Memetics te ontmoeten en te zien optreden. Ze spelen in de Mono verstoppetje met de beveiliging, waarvan ze vermoeden dat hoe later de avond wordt hoe liever de beveiliging de jongens buiten de deur heeft. Dat drie keer het brandalarm afgaat en de hele locatie ontruimt moet worden, vormt hierbij een extra uitdaging. Je verstoppen op de wc blijkt dan een uitkomst te bieden…. Ze hebben het duidelijk naar hun zin gehad en ik ook, want het Working Class Hero Festival heeft altijd één klein zaaltje waar de wat eigenzinniger muziek geprogrammeerd wordt. Zo zag ik daar een vorige editie het grappige bandje Mhoo en was ik nu enthousiast over Phone Joan en Hedvig Mollestad Trio. De heren van Fexet waren eerder terug in het appartement dan ik, maar lagen zeker niet eerder in bed. Ik zal ze eens gaan wekken voor onze trein naar het vliegveld, waar gestaakt schijnt te worden door het beveligingspersoneel…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten